پایان نامه بررسی رابطه استقرارسیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی بر مدیریت عملکرد شرکت شیر

پایان نامه های رشته مدیریت

دانلود پایان نامه های رشته مدیریت بازرگانی دولتی صنعتی و...

به وبلاگ من خوش آمدید

:: رام رایگان گوشی های هواوی
:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایان نامه های رشته مدیریت و آدرس management-thesis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








پایان نامه بررسی رابطه استقرارسیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی بر مدیریت عملکرد شرکت شیر

فصل اول:
کلیات تحقیق

1-1- مقدمه
دنیای رقابتی امروز راه برگشت به گذشته را برای همه ی شرکت ها بسته است و به هیچ شرکتی مجال برگشت به گذشته را نمی دهد لذا شرکتها درهر لحظه باید هوشیار باشند، دراین راستا استفاده ازتجربه های گذشته برای هرشرکتی امری مهم مینماید، یکی ازراه های سنجش میزان هوشیاری هرشرکت ارزیابی عملکرد مداوم شرکت می باشد(حسین بر،1385 :4).از طرفی درصنایع غذایی بی تردید باید بیشترین اولویت به ایمنی محصولات داده شود، اینکه محصولات غذای باید سالم باشد، خواسته ای است که بسیاری از مشتریان بدون اینکه درجایی ذکر شده باشد خواهان آن هستند، تردیدی نیست که برخلاف بسیاری از خصوصیت ها ی محصول(ازجمله شکل ظاهری مزه وهزینه)، دراین مورد جای هیچ بحثی باقی نمی ماند که مصرف کنندگان انتظار داشته باشند غذای سالم دریافت کنند وما درصنایع غذای مسئوولیم تاانتظارات آنها را برآورده کنیم) موتیمور و والاس ،1378 :16). مدیریت عملکرد یکی از ابزارهای است که برای کسب نتایج بهتر از کل سازمان یا گروه وافراد درون آن، از طریق فهم ومدیریت نمودن عملکرد دریک چارچوب تواقفی از اهداف برنامه ریزی شده، استانداردها ونیازمندی های شایستگی، مورد استفاده قرار می گیرند (آرمسترانگ،1385 :7).
این تحقیق با معرفی سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی (که یک سیستم ایمنی می باشد) و مراحل اجرایی استقرار آن سعی دارد رابطه ی آن را با مدیریت عملکرد در سازمان مورد بررسی قرار دهد.الگوی استفاده شده در این تحقیق استفاده از الگوی اثربخشی و کارایی است، شاخص های الگوی اثر بخشی شامل رضایت شغلی و ارزیابی توسط موجودیتهای خارجی(رضایت مشتریان) و شاخص کارایی، کاهش هزینه های تولید می باشد. جامعه آماری در این تحقیق شامل کارکنان شرکت شیر بیستون استان کرمانشاه و مشتریان شامل نمایندگان تعاونی ها ، بیمارستانها ، فروشگاههای زنجیره ای و سوپرمارکتهای شهر کرمانشاه که از محصولات این شرکت استفاده و فروش دارند می باشد. باتوجه به اینکه تحقیق جامعی درخصوص بررسی رابطه استقرار سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی با مدیریت عملکرد در ایران انجام نشده است و باعنایت به اهمیت وجود استقرار این سیستم در شرکتهای تولیدی، به عنوان یک سیستم ایمنی،این تحقیق به دنبال شناخت عوامل موثر استقرار این سیستم بر مدیریت عملکرد می باشد. اطلاعات این تحقیق از طریق پرسشنامه به عنوان ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات در کنار مطالعات کتابخانه¬ای و استفاده از پایگاه¬های اطلاعاتی (اینترنت) گردآوری شده است.
همچنین روش تحقیق در این پژوهش از نوع توصیفی وپیمایشی است. به منظور بررسی رابطه استقرار سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی با مدیریت عملکرد از آزمون همبستگی پیرسون، آزمون فریدمن و تحلیل واریانس استفاده شده است. برای انجام این تحلیل¬ها از نرم افزار آماری SPSS استفاده گردیده است.
1-2- بیان مساله
دردنیای متلاطم پرشتاب وپیچیده تجارت امروز سازمان ها درپی تحقق اهداف عمده ای چون افزایش بهره وری ،کاهش هزینه ، ارضای نیازهای مشتریان، کاهش ضایعات وکیفیت بالای محصولات می باشد. این پژوهش به بررسی ومطالعه سیستم اچ ای سی سی پی برمدیریت عملکرد شرکت شیر ولبنیات پاستوریزه بیستون می پردازد، اچ ای سی سی پی بیان اختصاری هزارد آنالیسیس کریتیکال کنترل پوینت (تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی ) یک سیستم ایمنی است که برای محافظت غذاها هنگامی که درون تسهیلات خدمات غذای جریان دارند طراحی شده است ویک رویکرد پیشگیرانه وپیشگویانه برای مدیرت ایمنی غذاهاست (احمدی،1385 :1). باتوجـه به اینکه سیستم تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی یک روش کارآمد وشناختـه شده است، مصرف کنندگان راازایمنی عملیات شما مطمئن ساخته ونشان می دهد که شما یک شرکت مجرب هستید که مسـئولیت های خود را به طـور جدی انجـام می دهید) موتیمور و والاس،1383 :3).
دراین پژوهش سعی شده است که رابطه ی استقرار سیستم تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی با مدیریت عملکرد سازمانی مورد بررسی قرار گیرد درواقع این سیستم و مدیریت عملکرد دارای اجزاء ویا ابعاد مختلفی می باشد که در فصول بعد به اختصار توضیح داده می شوند. مدل استفاده شده دراین پژوهش استفاده از مدل تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی و الگوی اثربخشی و کارایی سازمان می باشد.مدل تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی بیان کننده ابعاد7 گانه تجزیه وتحلیل خطر ونقاط کنترل بحرانی، بعد هزینه های تولید از مدل کارایی سارنتیکتون امرسون و ابعاد ارزیابی توسط موجودیتهای خارجی و رضایت شغلی از مدل اثربخشی رابینز می باشد.
بطور کلی مسأله اصلی این تحقیق این است که آیا سیستم تجزیه وتحلیل خطرونقطه کنترل بحرانی با مدیریت عملکرد (رضایت مشتریان، رضایت کارکنان وکاهش هزینه های تولید) ارتباط دارد یا خیر و اگر چنین رابطه¬ای وجود دارد جهت این رابطه به چه صورت است

 

براي دانلود متن کامل پايان نامه اينجا کليک کنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مدیر سایت در چهار شنبه 9 تير 1395

مطالب پیشین
:: ظهور طعم ها در آشپزی
:: تعاریف سرمایه فکری
:: پایان نامه مدیریت : بررسی اثرات بانکداری الکترونیک در دولت الکترونیک
:: پایان نامه دلایل عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک
:: ضرورت توجه به کیفیت خدمات
:: پایان نامه مدیریت با موضوع انواع پرداخت های الکترونیکی
:: تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران
:: راهنمای پایان نامه مدیریت درباره : بانکداری الکترونیک
:: تعریف خدمت
:: منابع پایان نامه و مقاله در مورد ارزیابی کیفیت خدمات
:: پایان نامه مدیریت در مورد استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی
:: پایان نامه تعریف هتل
:: پایان نامه مدیریت : عوامل موثر بر انتظارات مشتریان
:: پایان نامه : تعریف مشتری
:: فایل پایان نامه : کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده
:: پایان نامه مدیریت : رابطه بین رضایت و کیفیت
:: دانلود مقاله و پایان نامه : تاریخچه کیفیت :
:: پایان نامه مدیریت : مدیریت تکنولوژی مدیریت انتخاب، اکتساب، به کارگیری، توسعه و اشاعه تکنولوژی ها
:: پایان نامه مدیریت درباره : ویژگی های کارت امتیازی متوازن


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by management-thesis